REKLAM

10 Mayıs 2014 Cumartesi

3.LİG DOSYASI / ERCÜMEND HOCA RÖPORTAJI

3.LİG DOSYASI / ERCÜMEND HOCA RÖPORTAJI

Spor-Toto 2.Lig'e çıkacak son 3 takımı belirleyecek 3.Lig Play-Off maçları öncesinde 12 takımın teknik direktörlerine play-off'la ilgili görüşlerini sorduk. Yazı dizimizin ilk bölümünde 4 röportaj sizlerle, buyurun hep birlikte okuyalım...
http://www.transfermerkez.com/2014/05/3lig-play-off-roportajlar-1.html

Ercümend Coşkundere (KARAGÜMRÜK)

       Uzun bir maratonun sonunda inanan ve kazanmayı isteyen oyuncularımın yüksek gayretiyle play-offlara kaldık. Tek maçlık düşündüğümüzde kazananın devam, kaybedenin tamam diyeceği maçlar oynanacak. Biz geçen sezon da play-offlarda yarı final oynadık ama futbol şans oyunu ve o gün şansın bizden yana olmadığı bri gündü. Hatta maç istatistiğinde 120 dakika sonunda 22 şut 12 kaleyi bulan ve 3 direkten dönen topumuza karşılık rakibin 2 şutundan biri kaleyi bulmuş ama o da gol olmuştu. Şanssız bir şekilde elenmiştik.

       Bu sene oynadığımız oyun ve kadro kalitemizle tabi ki play-offlarda yine iddialıyız, bütün oyuncularıma ve ekibime çok güveniyorum. Grupta 4 tane birbirinden değerli takım var, herkesin şansı şu an yüzde 25 olabilir ama biz bunu yüzde 50'lere çıkarmaya çalışacağız ve inşallah hakettiğimiz yere, 2.Lig'e çıkıcağız diye ümit ediyorum. Muhteşem Karagümrük taraftarına Şampiyonluk hediye etmek istiyoruz tabiki. Bu arada maçların Samsun'a oynanmasının da benim ve ekibim açısından çok büyük önem taşıdığını belirteyim. Ben aslen Samsunluyum ve burada taraftar yönünden artı etki edeceğini düşünüyorum. Burada 4 takım yarışcak tabi bi aday üst lige terfi edicek maçların fair play çercevesinde geçmesi hiç bi sakatlık kaza bela olmadan kazananın ve kaybedenin alkışlandığı maçlar olmasını diliyorum.. Taraftarlarımızın maç sonuna kadar oyuncu kardeşlerimizin ve bizim yanımızda olmasını temenni ediıyorum. Kısıtlı imkanlar dahilinde buralara geldik demiştik buradan başta başkanımız ve bizleri buraya getiren oyuncusundan masörüne malzemecisine büyük Karagümrük taraftarına sonsuz teşekkürlerimi sizin vasıtanızla iletmek istiyorum. Ayrıca Transfer Merkezi ailesine de camiam adına teşekkür ederim.

KAYNAK : http://www.transfermerkez.com/

Hiç yorum yok :