REKLAM

27 Mayıs 2014 Salı

TÜRKİYEDESPOR/ RECEP AKKEMİK RÖPORTAJI

Spor servisimizin bugünkü konuğu, Fatih Karagümrük’un başarılı forvet oyuncusu Recep Akkemik.Amatör kümede başlayan futbol hayatı Beşiktaşta devam etti ve geçtiğimiz sezon profesyonel kariyerine Fatih Karagümrük formasıyla başladı.Genç oyuncuyu daha yakından tanımak için Melih Kopuz’un gerçekleştirdiği bu röportajı okumanızı tavsiye ediyoruz.

*Bize futbola başlangıç öykünden,kısaca bahsedermisin ?
Her futbolcu gibi bende mahalle arasında futbol oynarak başladım.2004 senesiydi  abilerim yetenekli olduğumu ve bizim mahallenin takımı olan Öz Alibeyköyspor’un seçmelerine katılmamı söylediler.Seçmeleri kazandım 5 yıl kadar amatör olarak Öz Alibeyköysporda oynadım.Öz Alibeyköyspor’da 5 sene oynadıktan sonra son senemde 14 maçta 55 gol attım ve bu performansım Beşiktaş’ın dikkatini çekmiş ve beni izleyenler olmuştu ,sağolsun Halil Duranoğlu hocam beni davet etti ve antrenmanlara çıktım,o şekilde Beşiktaş’a transfer oldum.2009 yılıydı Beşiktaş’a transfer olduktan sonra U16,U17,18 ve A2 düzeyinde oynadım böylelikle kariyerime başlamış oldum.
*Henüz 15 yaşında,bir çok gencin hayalini kurduğu formalardan biri olan Beşiktaş’a transfer oldun.Burada geçirdiğin 4 sezonu bize anlatırmısın ?
Mükemmel bir duyguydu hiç kuşkusuz.Zaten benim hayalim 3 büyük kulüplerde oynamaktı ve Beşiktaşlı olduğum için Beşiktaş bir adım öndeydi ve 15 yaşımda bana bu nasip oldu.Kulübe çabukta adapte oldum U16 düzeyinde 15 gol ve her sene 15-20 golün üzerinde goller attım.Ve beni buralara getiren Beşiktaştaki ilk iki sezonumdur özellikle ve Haluk Duranoğlu ve Erkan Avseven üzerimdeki emekleri büyüktür.
*Bir forvet oyuncusu olarak,kendinde bulduğun güçlü ve zayıf yönler varmı ?Özellikle geliştirmeyi hedeflediğin bir eksiğin olduğunu düşünüyormusun ?
Zayıf yönüm fiziki anlamda kuvvetsiz oluşum ve bu açığımıda çalışarak kapatmak istiyorum.Kendimi pek övmeyi sevmem ama gol yollarındaki vuruşum ve hava hakimiyetim iyi yönlerimdendir.
*Fatih Karagümrük,geçtiğimiz sene playoff finalinde kaçırdığı şampiyonluğu bu sene yakaladı.Seninde bunda 10 gollük bir katkın var.Takım olarak bu başarının sırrını neye borçlusunuz ?
Buraya gelmeden önce Fatih Karagümrüğün geçen sene playoff finalinde kaybettiklerini biliyordum.Hak ettikleride bir maçı kaybetmişlerdi penaltılarla.Başkan ile görüşmelerimizde hedeflerinin playoff değilde direkt olarak lige çıkmak olduğunu söylemişlerdi.Benimde tercih etmemdeki en büyük sebepte buydu,hedefleri olan bir kulüpte oynamaktı benimde hedefim zaten.Sezona Siirtspor maçı ile kötü başlangıç yapmamıza rağmen iyi toparlandık.Ercümend hocamızın 7.hafta gelmesiyle  iyice toparlandık ve geçen sene yapamadıklarını bu sene hep birlikte başardık.Benimde 10 gollük bir katkım oldu ve bunun içinde ekstra bir mutluyum.
*Türk futbolunun tecrübeli teknik adamlarından Ercümend Coşkundere ile spor toto 2.lig’e uzanan kariyerinde çalışma fırsatı buldun.Ercümend Coşkundere hakkında neler söyleyebilirsin ?
Hocamızın futbolculuk kariyeri zaten üst düzey.Hocamız ile aramızda baba-oğul ilişkisi vardı aramızda ve çizgisini hiç bozmazdı.İdman ve idman sonrası tavırları,ciddiyeti,disiplini her şeyiyle mükemmel bir insan ve başarımızda katkısı kesinlikle çok büyük.
*Kariyerinde bundan sonraki hedeflerin neler ?
Çocukluktan beri hedefim Şampiyonlar Ligi ve A Milli takımda oynamak.Bunların adımlarınıda yavaş yavaş yavaş atıyorum.

 *Unutamadığın maçın ve anlamlı golün hangisi ?
Unutamadığım maçım ligin ikinci yarısındaki Kahramanmaraş Belediyespor maçıdır.2-1 geriye düştüğümüz maçta sonradan oyuna girmiş 82 ve 84.dakikada 2 gol birden atarak 2-3’lük  galibiyette pay sahibi olmuştum.Ve bu galibiyetle playofflara kaldık.
*Kendine benimsediğin idolün varmı ?
Hakan Şükür ve Semih Şentürk’ü söylebilirim.Hem benim tarzim ve aynı mevkiide oynadığımız için.
*Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler ?
Cankurt Atasoy,Tugay BanicarDoğancan Otman,Yunus Akman bu isimleri sayabilirim.Bizim takımda zaten arkadaşlık üst seviyedeydi bunun şampiyon olmamızdaki etkiside oldukça büyüktü.
Bu keyifli sohbet ve bize zaman ayırdığın için türkiyede.com ailesi olarak öncelikle menajerin Mesut Mutlu’ya ve ardından sana teşekkür ediyor ve bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz..

RÖPORTAJ: MELİH KOPUZ

Hiç yorum yok :